• Sklep Internetowy +48 608 065 353 pon.-pt. 8-15 NIE przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną
  • Kontakt mailowy

SPRZEDAŻ WYSYŁKOWA

SPRZEDAŻ WYSYŁKOWA - doniczki-poznan.pl

Szanowny Kliencie, pragniemy poinformować Ciebie, że główna działalność naszej firmy od ponad 20 lat, to sprzedaż stacjonarna w Centrum Ogrodniczym Zawady 19, a niniejsza strona to tylko część naszego asortymentu przeznaczona do sprzedaży wysyłkowej. W celu zapoznania się z pełną ofertą donic, akcesoriów ogrodniczych oraz szerokiej gamy ozdób dekoracyjnych zapraszamy do odwiedzin naszego Centrum Ogrodniczego, mieszczącego się w Poznaniu przy ul. Zawady 19 godziny otwarcia Sklepu Stacjonarnego.

Doświadczenie zdobyte podczas ponad 20-letniej obecności naszej firmy na rynku poznańskim umożliwiło nam wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów spoza Poznania. Od kliku lat udzielamy Wam naszym Klientom możliwości dokonania u nas zakupów wysyłkowych. Mamy opracowane metody wysyłki zarówno pozycji o małych gabarytach, jak i dużych. Większe ilości, a także duże, ciężkie pozycje, wysyłamy na paletach, by zwiększyć stopie ich zabezpieczenia w trakcie podróży.

Uwaga! W trosce o dobro Klienta znaczną część donic ceramicznych (ze względu na ilość i wielkość) wysyłamy TYLKO paletą, by zapewnić ich bezpieczne dotarcie do miejsca docelowego. Usługa dostawy paletą nie obejmuje rozpakowania produktów z palety przez kuriera oraz ich wniesienia.

Sposób wysyłki danego produktu jest każdorazowo ustalany indywidualnie. Przy zamówieniu doniczek Klient otrzymuje informację zwrotną dotyczącą wysyłki wybranych przez Niego produktów. Wszystkie przesyłki są przez nas odpowiednio zabezpieczane przed uszkodzeniem.

Przy dostarczaniu zamawianych przez Państwa pozycji współpracujemy z firmą kurierską DHL Parcel Polska Sp. z o. o. koszt wysyłki od 30,00 zł brutto oraz z przewoźnikiem paletowym Hellmann Worldwide Logistics Polska sp. z o.o. sp. k. koszt wysyłki przesyłki paletowej od 199,00 zł brutto. Kwoty te zawierają koszt transportu oraz opakowania. W wyjątkowych sytuacjach transportujemy produkty do klienta samodzielnie lub ustalamy wynajęcie własnej firmy przewozowej. Proszę pamiętać, że NIE realizujemy zakupu internetowego z odbiorem osobistym oraz za pobraniem.

Termin wysyłki zamówionego towaru wynosi do 7 dni roboczych - dokładniejszy termin realizacji przystosowany do aktualnej ilości zleceń do realizacji podawany jest przy wycenie Listy Życzeń. Szacowany czas realizacji może ulec zmianie w czasie.

Przedstawiona oferta asortymentowa ma charakter informacyjny oraz reklamowy, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 § 1 Kodeksu Cywilnego.


Poniżej znajdziesz 3 sposoby na złożenie Twojej Listy Życzeń, wybierz najwygodniejszą dla Ciebie. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy List Życzeń do wyceny telefonicznie.

Lista Życzeń to nic innego jak zbiór produktów z naszej strony internetowej, które chcesz kupić. Wysłanie Listy Życzeń nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i nie jesteś zobligowany do kupienia wybranych przez siebie produktów - traktujemy to jako zapytanie i prośbę o ustalenie kosztów wysyłki - po otrzymaniu maila czy pro formy w przypadku akceptacji wyceny wpłać środki według poniższej instrukcji.

Jednocześnie informujemy, iż nie prowadzimy rezerwacji produktów ze względu na równoległą sprzedaż produktów w Sklepie Internetowym jak i stacjonarnym.

Jak zamówić wysyłkowo KROK PO KROKU

Krok 1
Krok 2
Krok 3
Krok 4
Krok 5


Krok 1
WYBIERZ TO CO CI SIĘ SPODOBA I PRZEŚLIJ LISTĘ ŻYCZEŃ - 3 sposoby na złożenie zamówienia

METODA I:

Zarejestruj się na TEJ STRONIE (zalecamy nieużywanie opcji "zapamiętaj mnie" - czasami przy rejestracji występuje błąd, który uniemożliwia korzystanie z konta Użytkownikowi).

Następnie wybierz z naszej oferty online te pozycje, które Ci się spodobały, dodaj je do "Listy życzeń". Uwaga - dodanie produktów do listy życzeń nie oznacza ich zarezerwowania.

Uzupełnij formularz o dane do wysyłki. W przypadku zakupu produktów na jednostkę (firma,instytucja) z numerem NIP, prosimy o podanie pełnych danych do faktury VAT w polu "DODATKOWE PYTANIA, FAKTURA VAT". W przypadku: podania nieprawidłowych danych, zawieszenia lub zakończenia działalności, które weryfikowane są na stronie GUS Baza Internetowa Regon mamy prawo odmówić wystawienia pro formy lub faktury VAT.

Nie zapomnij zapoznać się z naszym regulaminem i zaakceptować jego warunki pod Listą Życzeń.

Wyślij swoją Listę i oczekuj na maila od Obsługi Sklepu Internetowego.


METODA II:

Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.

W polu osoba kontaktowa: wpisz swoje imię i nazwisko (może wystąpić ograniczenie liczby znaków).

Pole e-mail: bardzo ważne jest aby podany adres był poprawny - to na niego otrzymasz zwrotnie informacje od nas.

Telefon kontaktowy: w polu tym podaj poprawny numer telefonu - zdarzają się sytuacje, w których niezbędny jest kontakt telefoniczny, w przypadku podania fałszywego numeru tel. kontakt ten jest niemożliwy.

W Wiadomości: podaj numer produktu lub produktów, które Ciebie interesują, ilość sztuk oraz dane do wysyłki - informacje te są niezbędne do przygotowania wyceny kosztów wysyłki Twojej Listy Życzeń.

Pamiętaj, jeżeli nie podasz danych do wysyłki na tym etapie, w wyjątkowych sytuacjach mamy prawo odmówić wyceny Listy Życzeń.

Wyślij wiadomość i oczekuj na maila od Obsługi Sklepu Internetowego.




METODA III:

Swoją Listę Życzeń możesz przekazać nam bezpośrednio ze swojej skrzynki mailowej na adres:
doniczki@zawady.com.pl

W tytule maila najlepiej podaj swoje imię i nazwisko lub nazwę firmy, którą reprezentujesz oraz dopisek Lista Życzeń – dzięki temu szybko odnajdziemy Twoją wiadomość.

W treści podobnie jak w METODA II: podaj numer produktu lub produktów, które Ciebie interesują, ilość sztuk oraz dane do wysyłki - informacje te są niezbędne do przygotowania wyceny kosztów wysyłki Twojej Listy Życzeń.

Pamiętaj, jeżeli nie podasz danych do wysyłki na tym etapie, w wyjątkowych sytuacjach mamy prawo odmówić wyceny Listy Życzeń.

Wyślij wiadomość i oczekuj na maila od Obsługi Sklepu Internetowego.






Krok 2
USTALENIE KOSZTÓW DOSTAWY

NIE ZARABIAMY NA KOSZTACH DOSTAWY
Poniżej wyjaśnimy kilka kwestii związanych z wyceną Twojej Listy Życzeń.

W koszyku z Twoją Listą Życzeń nie pojawia się automatycznie koszt wysyłki – jest on każdorazowo wysyłany zwrotnie na adrem e-mail Klienta indywidualnie po weryfikacji, ze względu na poniższe czynniki:

- gabaryty zawartości (wymiary, waga, kształt),
- kruchość materiału,
- podatność na uszkodzenia,
- ilość sztuk tego samego produktu lub ilość sztuk różnych produktów na Liście Życzeń,
- adres dostawy.

Dlatego najpierw chcemy ocenić, jak zabezpieczyć Twoją przesyłkę paczkową lub paletową, a następnie podać Ci koszt dostawy. W tym celu skontaktujemy się z Tobą mailowo i podamy Ci ostateczną wartość. Będziesz mieć możliwość zaakceptowania lub rezygnacji z realizacji Twojej Listy Życzeń.

Oprócz pozycji o małych gabarytach, możemy wysłać także średnie i bardzo duże przedmioty lub
większą ich ilość, a przesyłki dostarczają sprawdzona przez nas firmy:
kurierska DHL Parcel Polska Sp. z o. o. oraz z przewoźnikiem paletowym Hellmann Worldwide Logistics Polska sp. z o.o. sp. k..
Po sporządzeniu wyceny na Twój adres email zostanie przesłana informacja o koszach dostawy produktów, sposobie przewozu, przewidywanym terminie realizacji Listy Życzeń oraz to, w jaki sposób i jaką kwotę należy zapłacić za Twoja Listę Życzeń.

Uwaga! W przypadku przesyłki paletowej prosimy o pamiętanie, że usługa dostawy paletą nie obejmuje rozpakowania produktów z palety przez kuriera oraz ich wniesienia.

Krok 3
OPŁATA TWOJEJ LISTY ŻYCZEŃ

Opłata za Zamówienie:

Jeżeli przedstawiona przez nas wycena Twojej Listy Życzeń odpowiada Tobie, prosimy o wpłatę ustalonej w korespondencji kwoty (koszt produktów oraz koszty wysyłki.

Dane do wpłat znajdziesz w mailu z wyceną Twojej Listy Życzeń - dane naszego konta do wpłat oraz indywidualny tytuł wpłaty.
Jeżeli masz wątpliwości np. z powodu otrzymania wyceny Listy Życzeń w przeszłości, zalecamy bezpośredni kontakt mailowy w odpowiedzi na otrzymaną wycenę. Aktualne dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.

Zamówienie uważamy za złożone w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie do wpłat w pełnej kwocie. Może się jednak zdarzyć, że wybrane przez Ciebie produkty zostaną wykupione przez klientów w sklepie stacjonarnym przed zaksięgowaniem Twojej wpłaty na naszym koncie. W takiej sytuacji kontaktujemy się w z Klientem i ustalamy zwrot wpłaconych środków lub inne zaproponowane przez naszych pracowników rozwiązania.

Po zaksięgowaniu wpływu środków za Twoje Zamówienie otrzymasz maila potwierdzającego przekazanie zlecenia do Działu Wysyłek wraz z informacją o przybliżonym terminie realizacji.

Krok 4
PRZYGOTOWANIE I PAKOWANIE ZAMÓWIENIA

Kompletowanie Zamówienie i pakowanie:

To najważniejszy etap w realizacji Twojego zamówienia. Specjalnie dla Ciebie wybieramy najładniejsze egzemplarze wybranych produktów - pamiętaj proszę, że większość naszych produktów wykonywana jest ręcznie i może posiadać niedoskonałości wynikające z procesu produkcyjnego..
Pakowanie odbywa się w kolejności zaksięgowania wpłat na naszym koncie, w związku z czym nie mamy możliwości przyśpieszenia Twojego Zamówienia.
Każdy produkt zabezpieczamy odpowiednimi materiałami (folia bąbelkowa, streth, wypełnienie kartonowe, wypełnienie z odzysku, tak aby w nienaruszonym stanie dotarł do Ciebie. Paczki i ładunki oznaczane są symbolami góra oraz uwaga szkło/nie rzucać. Dodatkowo każda wysyłka jest ubezpieczana u przewoźnika.

Krok 5
DOSTAWA ZAMÓWIONYCH POZYCJI

Wysyłka i dostarczenie zamówienia:

Realizujemy wysyłki tylko i wyłącznie na terenie Polski.

Standardowy czas oczekiwania od zaksięgowania środków do wysłania zamówienia do 7 dni roboczych, ze względu na specyfikę sezonową branży w okresie od marca do lipca termin realizacji wysyłek może ulec wydłużeniu.

W weekendy oraz święta nie mamy możliwości nadawania zleceń u firm przewozowych. Proszę pamiętać, że Zamówienia opłacone w piątek lub przed innym dniem wolnym nie mają możliwości opuszczenia naszego magazynu tego samego dnia.

Po zapakowaniu Twojego Zamówienia nadajemy zlecenie przewozu u przewoźnika – otrzymujesz od nas wiadomość mailową zawierającą numer Listu Przewozowego, szczegółowe informacje i przewoźniku oraz przekierowanie do Systemu Śledzenia Przesyłki.
Od tej pory o dalszej realizacji dostawy informuje Ciebie przewoźnik.

Mamy nadzieję, że dzięki tej instrukcji łatwiej będzie Tobie składać Listy Życzeń w naszym Sklepie Internetowym.
W przypadku pytań zawsze pozostajemy do dyspozycji telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy naszego Sklepu Internetowego.



Dodaj się do naszego Newslettera

Będziesz mieć w pierwszej kolejności informację no nowościach, promocjach i wyprzedażach!

Nasz sklep
Nasz sklep
Centrum Ogrodnicze ZAWADY
61-001 Poznań, ul. Zawady 19
tel: Sklep Internetowy +48 608 065 353 pon.-pt. 8-15 NIE przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną
A jeśli masz pytanie...

O naszym Centrum

Zapraszamy do zapoznania się z olbrzymią ofertą donic zewnętrznych i do wnętrz, oraz równie dużej oferty elementów ozdobnych do Twojego domu i ogrodu.

Postawiliśmy na fachową obsługę, której zadaniem jest pomoc i doradztwo. Na bieżąco monitorujemy rynek, wprowadzając najnowsze produkty i uzupełniając wiedzę, z której może skorzystać każdy nasz Klient.

Polub nasz Fanpage na Facebooku i dołącz do społeczności zgromadzonej wokół naszego centrum. Zapraszamy do dzielenia się z nami opiniami na temat urządzania swojego domu i ogrodu. Polub nasz Fanpage

© Copyright 2016. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wykonanie: CyberWielkopolska

Menu

Napisz do nas!

Pytanie zostało wysłane!
Wkrótce otrzymasz odpowiedź.