REGULAMIN
Regulamin sklepu
1. Informacje o firmie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ŚWIAT ROŚLIN" S.C. Maciej i Krzysztof Janku, funkcjonujące na rynku tradycyjnym pod marką Ogród Zawady 19, zwane dalej Sprzedawcą, z siedzibą w Poznaniu, kod pocztowy 61-001, ul. Zawady 19, posiada nadany numer NIP 782-17-61-123 oraz REGON 630965630.
2. Przyjmowanie zamówienia.
Towary można dodawać do Listy Życzeń 24 godziny na dobę za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej.
W celu złożenia Listy Życzeń nie jest konieczne dokonanie rejestracji - można złożyć Listy Życzeń za pośrednictwem maila doniczki@zawady.com.pl bez rejestracji.
Każdy zarejestrowany Klient ma możliwość bieżącego sprawdzania etapu realizacji złożonej Listy Życzeń za pomocą przygotowanych do tego formularzy na stronie internetowej.
Klient niezarejestrowany informowany jest o etapie realizacji zamówienia za pośrednictwem poczty e-mail.
Wysłanie Listy Życzeń z formularza kontaktowego nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i nie obliguje Kupującego do zakupu produktów na Liście Życzeń. Po wysłaniu Listy Życzeń Kupujący otrzymuje maila zwrotnego z wyceną wysyłki i wówczas podejmuje decyzje o złożeniu zamówienia bądź rezygnacji z zakupów. Zamówienie uważamy za złożone po wpłaceniu kwoty podanej w mailu zwrotnym (lista produktów plus koszt wysyłki). W przypadku sprzedaży danego produktu w przed zaksięgowaniem się kwoty na koncie, Kupujący otrzyma zwrot wpłaconych pieniędzy.
3. Wycofanie zamówienia.
Wycofanie złożonego zamówienia przed dokonaniem przez Sprzedawcę jego wysyłki możliwe jest poprzez skontaktowanie się ze sklepem pod numerem telefonu +48 608 065 353 lub za pomocą wiadomości email na: doniczki@zawady.com.pl
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji złożonego zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
4. Polityka cenowa.
Wszystkie ceny w sklepie zawierają odpowiedni dla danego produktu podatek VAT.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany cen, a także wprowadzania i usuwania promocji.
5. Dostępność towaru.
Oferta produktowa prezentowana na stronie internetowej nie jest jednoznaczna ze stanem magazynowym sklepu. Produkty są również w ofercie handlowej w sprzedaży stacjonarnej, a stan magazynowy sklepu nie jest bezpośrednio połączony ze stroną internetową, tj. może być sytuacja, w której na stronie pojawia się informacja o dostępności produktów, których w danym momencie Sprzedający już fizycznie nie posiada.
Informacja o dostępności każdego produktu każdorazowo podawana jest przy jego opisie. Aktualizacja stanów magazynowych następuje raz na 24 godziny.
6. Faktury.
Sprzedawca jest płatnikiem podatku VAT, za każdą dokonaną transakcję sprzedaży lub zwrotu wystawiany jest dokument fiskalny lub na życzenie faktura VAT. Chęć wystawienia faktury VAT należy zgłosić przy podawaniu danych podczas składania Listy Życzeń.
7. Czas wysyłki, płatność, dostawa.
Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od czasu dostępności zamawianych produktów w sklepie i zazwyczaj wynosi 7 dni roboczych.
Płatność za zamówienie tylko w formie przedpłaty na konto, nie wysyłamy zamówień za pobraniem.
W przypadku zamawiania kilku produktów o różnym czasie dostępności, na życzenie klienta, zamówienie może zostać rozdzielone na dwie, osobne przesyłki, jednak koszty obu przesyłek poniesie zamawiający. O chęci takiego zrealizowania zamówienia zamawiający powinien poinformować sklep za pośrednictwem e-maila.
Usługa wysyłki palety nie obejmuje rozpakowania produktów z palety przez kuriera oraz ich wniesienia. Drewniana paleta, na której umieszczony jest ładunek, po wykonaniu dostawy zamówienia jest własnością Kupującego. W przypadku zauważenia znamion uszkodzenia ładunku proszę o odmówienie przyjęcia dostawy ładunku.
SYTUACJE SZCZEGÓLNE
W przypadku niewłaściwie podanego adresu dostawy przez Klienta, koszt zwrotu przez dostawcę oraz powtórnej wysyłki zamówionych pozycji pokrywa Klient.
W przypadku powrotu paczki/ładunku do Nadawcy z powodu nieodebrania przesyłki przez Odbiorcę - koszty transportu pokrywa Klient.
O każdym etapie realizacji zamówienia Klient jest informowany na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Akceptowane formy płatności za zakupione towary to:
Całkowity koszt zamówienia obejmuje cenę towaru brutto oraz koszt wysyłki towaru do Klienta. Koszty wysyłki zależą od wyboru sposobu dostawy i każdorazowo są konsultowane z Klientem.
Dostawa zamówionego towaru do Klienta realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL Parcel Polska Sp. z o. o. lub spedycyjnej Hellmann Worldwide Logistics Polska sp. z o.o. sp. k.
8. Zwroty i reklamacje.
Sprzedawca gwarantuje prawo zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający oczekiwań należy przesłać na własny koszt, na poniższy adres:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ŚWIAT ROŚLIN" S.C. MACIEJ JANKU, KRZYSZTOF JANKU
Sklep Internetowy doniczki-poznan.pl
61-001 Poznań
ul. Zawady 19
tel: 608 065 353
mail: doniczki@zawady.com.pl
Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu - dostępny poniżej lub w formie do wydruku po zgłoszeniu mailowym jaki plik PDF:
____________________________________________________________________________________________
FORMULARZ ZWROTU
Na mocy ustawy (art 32 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, o ile towar jest w stanie niezmienionym.
Miejscowość, data
………………………..
Do
Ogród ZAWADY 19
Centrum Ogrodnicze w Poznaniu
61-001 Poznań
ul. ZAWADY 19
NIP: 782-17-61-123
Sklep Internetowy doniczki-poznan.pl
Imię, nazwisko/nazwa firmy: ……………………………………………………………………………………….
Adres konsumenta: ………………………………………………………………………………………………….
Adres e-mail: ………………………………………………………………………………………………………..
Numer telefonu kontaktowego: ……………………………………………………………………………………..
Nr paragonu/faktury, data wystawienia: …………………………………………………………………………….
Numer zamówienia: …………………………………………………………………………………………………
Zwracany produkt (nazwa i ilość sztuk) : ……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….
Przyczyna zwrotu/ bez podania przyczyny zwrotu/wymiana towaru na inny*: ……………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….
Proszę o zwrot pieniędzy na konto nr: ……………………………………………………………………………….
należące do …………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że zwracany przeze mnie towar nie był używany.
…………………………………….. …………………………….
(miejscowość, data) (podpis)
*niepotrzebne skreślić
____________________________________________________________________________________________
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz tych dostarczanych do paczkomatów. Zalecamy wysyłkę paczek kurierem oraz ubezpieczenie zawartości przesyłki.
Rozliczenie zwrotu towarów uwzględnia korektę przyznanych rabatów. Informacja o dokonanym rozliczeniu zwrotu zostanie przesłana na adres e-mail Klienta. Zwrotu gotówki dokonujemy na konto bankowe Klienta w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpienia od umowy, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu zwrotu towaru. Towar podlegający zwrotowi powinien być dostarczony w stanie niezmienionym, Klient ponosi odpowiedzialność za jakość zabezpieczenia zwracanych towarów. W przypadku uszkodzenia zwracanych produktów podczas transportu Sprzedawca nie uznaje zwrotu.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, prób otwierania lub istnieje podejrzenie uszkodzenia zawartości, Klient ma obowiązek w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
W przypadku, gdy produkty wewnątrz opakowania uległy zniszczeniu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską celem sporządzenia protokołu szkody, który jest podstawą dochodzenia roszczeń powstałych w trakcie transportu.
Przekazanie przez Klienta Protokołu Szkody wraz z dokumentacją fotograficzną na adres e-mail doniczki@zawady.com.pl jest podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego przez Sprzedawcę w firmie przewozowej.
W przypadku reklamacji z powodu wykrycia wad fabrycznych należy przesłać wadliwy towar na adres sklepu wraz z wypełnionym protokołem reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zasadności reklamacji sklep dokona zwrotu należności wraz z kosztami przesyłki lub, jeśli istnieje taka możliwość i życzenie Klienta, wymiany na inny egzemplarz.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia i uzupełnienia przez Zamawiającego.
Wymiana towaru z powodów innych niż wada fabryczna np. wymiana na inny towar odbywa się na koszt Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi w obrocie profesjonalnym oraz w stosunku do osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
9. Ochrona danych osobowych.
9.1. Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do złożenia i
realizacji Zamówienia.
9.2. Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora danych przede wszystkim w celu
realizacji i obsługi Zamówienia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej "RODO").
Przetwarzanie danych w jakimkolwiek innym celu możliwe jest jedynie za wyraźną zgodą
Kupującego.
9.3. Kupujący ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje mu także prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9.4. Dane Kupującego będą przetwarzane przez okres związany z realizacją i obsługą
Zamówienia, a także do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia roszczeń.
9.5. Odbiorcami danych Kupującego mogą być podmioty realizujące na zlecenie Sprzedającego
zamówienie i zajmujące się jego obsługą: firmy wysyłkowe, firmy księgowe, dostawcy
towarów, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy obsługujące
płatności, banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy windykacyjne, firmy świadczące usługi
marketingowe, dostawcy usług magazynowych, dostawcy usług telekomunikacyjnych, firmy
utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
9.6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały
zawarte w zakładce "Polityka prywatności" na stronie Sklepu.
10. Postanowienia końcowe.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane w ramach działań nieuprawnionych.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją transakcji kupna-sprzedaży produktów ze strony internetowej doniczki-poznan.pl strony będą starały się rozwiązać na drodze porozumienia.
Przedstawiona oferta asortymentowa ma charakter informacyjny oraz reklamowy, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 § 1 Kodeksu Cywilnego.